Fejk eller Äkta?


Är egentligen emot det här med kopior hit och dit. Känns verkligen inte ok, men nu gjorde jag ett undantag för mig själv. Kanske för att Lacoste ändå är något en vanlig människa kan gå omkring med utan att det ser konstigt ut.

Att halva svenska folket, eller snarare halva svenska småtjejssverige har råd med en Louis Vuittonväska tvivlar jag på... Därför klarar jag verkligen inte av det.

Om jag köper en dyr väska så vill jag kunna njuta av det. Att jag har fått spara, jag har fått välja noggrannt, jag har funderat om och om igen, klämt och känt, vänt och vridit...
Köper jag en Gucci, en Prada och en Louis Vuitton för 150:- i Turkiet har jag förlorat den där känslan...

Vad tycker du om kopior? Ska det vara äkta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0