Insvept I En Handduk


Så här blir det när man börjar sent. Jag duschar, fastnar framför datorn insvept i en handduk trots att det nästan sticker i huden för att den så hemskt gärna vill få lite lotion på sig...
Men man måste ju kolla in lite grejs innan man tar tag i dagen.

Idag slutar jag  vid kl 18, då ska jag handla lite mat och sedan ta min bajk och bajka hem till syrran där vi ska kolla på film. Bara hon och jag. Mysigt. En syster är något som är så lätt att ta för givet. Hon finns liksom alltid där. Men så ibland så dyker det upp en sån där enorm saknad av henne. Så stark att den liksom gör ont. Fast samtidigt bahaglig, för det går ju faktiskt att träffa henne.

T ska på kräftskiva med jobbet idag. Tråkjobb som inte bjuder med respektive, men men...

Imorgon ska jag också jobba, men då är det kväll som gäller. Första lördagen för mig, så det ska bli lite intressant att se vad som händer på banken en lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0