Sticklingar Och Utgång


Igår kväll pysslade jag lite innan vi gick ut. Jag planterade om alla blommor och tog sticklingar på Pelargonen så nu får ni hålla tummarna för att de tar sig, växer och frodas. Nu är de fyra istället för en. Det var ju faktiskt något som stod på min veckans-to-do-lista.

Igår gick vi som sagt ut. Eller ut och ut, vi gick och åt på ett ställe på Victoriagatan och sedan tog vi en öl/drink/cider på Gossip (där det nog var gayklubb igår... :) och sedan en öl/cider/drink på Vasastan innan jag och T kastade in handduken och tog en taxi hem.
Var en speciell taxiresa eftersom det var första gången vi fick säga till taxichauffören att vi skulle till den nya adressen. Det kändes bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0