Hotell och Tidningar


Mamma kom och lämnade lite post till mig förut som hade kommit hem till henne. Bara roliga saker för en gångs skull...

Elle, Damernas Värld och ett presentkort på en natt på vissa utvalda hotell. Ett litet sneakpeak på mina naglar där också... Fortfarande ganska korta, men jag gillar de korta.

Jag och T var ute och kollade på de olika hotellens hemsidor för ett tag sedan, och många såg riktigt fräscha ut. Tänkte att vi ska ta en helg när andan faller på. En liten minisemester på tu man hand är alltid bra för kropp och själ... :) Många låg så att det var nära till ridning, paddling, promenader, ja vad man nu kan tänkas vilja göra på en herrgård ute på landet vet jag inte, men nåt hittar man väl på!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hehe, aa man måste ju bli vuxen nån gång :P bara man trivs med de så och är redo!

2008-07-15 @ 22:45:29
URL: http://marlaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0