Nu Så...


Trots strul hit och dit...

Var är passet? Måste fixa väska... Hoppsan, tvätten är inte torr... Jag har ont i huvudet...

...så är vi nu färdigpackade. Slarvtofsen är på plats och jag är redo att entra flygplanet för ett varmt, stekande, soligt och semestrigt Turkiet! Här blir det inget uppdaterande på en vecka eller så, men jag tror nog att ni överlever det.
Skulle det ändå vara så att det blir för tråkigt så ska jag tipsa om två bloggar jag alltid läser... Det är Signed by Annapanna och Lolita :)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnöt! Ser fram emot en massa bilder om en vecka :)

2008-07-30 @ 18:27:18
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0