On the band


Om en stund ska jag iväg och promenera på bandet i 40 minuter ungefär.
Senare i eftermiddag kommer det allra bästa med hela dagen. Jag ska iväg och fixa naglarna som håller på att falla i tusen bitar.
Hon som fixar de har varit på semester och jag har ine velat gå till någon annan så jag har väntat. Det har dock kostat mig två spruckna (!) naglar och lite lossnande här och där...
Hur den ena lyckades spricka kan jag verkligen inte fatta. Rätt som det var var det en spricka helt rakt över nageln...

Hur som helt, det kommer bli ordnat idag, så det är ingen fara.

Vad är det bästa för dig idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det bästa var imorse när det satt en bäver och väntade på mig utanför dörren. Den sa hej och följde mig sen till jobbet.



Vilken sorts naglar ska du göra?

2008-07-15 @ 16:20:30
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0