Stolkärlek


Älskar mina gamla stolar. Alla fyra är lika fast olika. Alla i nästan samma gröna färg, men olika mönster...

Ska försöka hinna skrapa bort färgen på dem nu nån gång när jag har tid och måla eller lasera de vita.
Vi har inte tänkt att behålla de som köksstolar, men eftersom jag älskar de så mycket så ska vi skaffa lite fler och ha på vinden och ta ner när det är fler än vi som ska äta. Det nya köket är nämligen så pyttigt så vi tänkte köra på barstuket istället.
Men vardagsrummet är gigantiskt så ett stort extrabord uppe på vinden med fina stolar blir perfekt när vi blir fler än två. Vinden är bara några trappsteg upp så det är enkelt.

Idag får lilla stolshjärtat symbolisera min kärlek till T :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0