Nån annans toalett...

Har varit en både kort och lång helg. Känns som att det var evigheter sedan jag var på jobbet i fredags, men det känns även som att det var nyss det var fredag kväll och vi flyttade...

Jag har städat och städat. Men å andra sidan slipper jag nästan det när vi flyttar igen om 6 veckor. Då är det bara att städa på ytan... Ska bli så underbart att ha vårat egna. Jag ska bara ligga på soffan och titta på mitt vackra hem då! :)

Men faan vad irriterande det är när människor inte kan städa efter sig. Jag älskar verkligen inte att skura någon annans toalett eller avlopp i duschen... Nä, denna dagen har jag varit på dåligt humör. Enbart pga att jag har varit tvungen att gräva i någon annans skit... 

Well, well... Hoppas ni får en trevlig kväll, det ska jag ha. Nu är det slutsurat för min del! 

Imorgon ska jag dessutom på yoga efter jobbet för första gången på väldigt länge, det ska verkligen bli helt underbart!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0