Relaxing with a movie


Hemma och har ont i halsen, huvudet och lite feber. Jag jobbar med att prata i telefon så kombinationen ont i halsen/jobba är ingen hit.

Till och med katten har ritkigt tråkigt och tittar på mig och undrar varför jag är så jäkla tråkig. Springer runt fötterna och jamar så fort jag går någonstans. Får nästan lite dåligt samvete... Men han får väl leka med nån boll eller nåt.

Hyrde Sherrybaby och 2 dagar i Paris i lördags, får nog kolla på en av de en gång till, blir nog
2 dagar i Paris, en riktigt bra film som nog de flesta kan känna igen sig i.

Har du sett den?


Salut!

Kommentarer
Postat av: sara

haha puppyeyes...hmm...det var ju ganska smart:D

2008-06-16 @ 18:39:06
URL: http://sazzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0