Snart slutet på en era

Nu sitter jag här lagom trött. Igår jobbade jag till 23.30 och var hemma lite innan 00. Börjar jobba 11.45, men jag ville inte sova för länge så att jag skulle börja vända på dygnet. Denna helgen vill jag vara vaken och hurtig!

Ikväll blir det packa av. Imorgon efter jobbet ska vi köra alla grejer hem till våran etta som har varit uthyrd i andra hand. Där bor vi i sex veckor nu innan vi flyttar in i våran två som vi precis fått.

Att flytta in i tvåan blir som slutet på hela våren som varit ganska jobbig och flackig hit och dit...

25 januari - Flyttar hem till mamma och hennes soffa i hennes två. T bor hos sin mamma.

1 maj - Flyttar in hos min syster med T medans syster är bortrest
1 juni - Flyttar in hos T´s mamma med T när hon är bortrest

27 juni - Flyttar in i våran etta tillsammans
16 augusti - Flyttar in i våran tvåa!!!

Men vi har haft någonstans att bo, vi har haft jobb, mat och kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0