Tomorrow it is


Imorgon blir en hård dag. Det är jobb från kl 14 till kl 23. Jag har iof sig ett ganska chill jobb för det mesta, jag sitter i telefon och hjälper kunder med deras bankärenden. Men visst, knepiga frågor ibland, och de vill man inte ska komma på kvällen när alla som kan nåt gått hem...

Innan jobbet måste jag förbi Ordning och Reda och kolla om de har inne nån kalender. Min rasade idag, bara föll isär.. Typiskt, för just nu börjar det vara en massa saker att skriva upp i den som verkligen inte får glömmas. Men det ordnar sig!

Tänkte kika förbi Cubus också, jag har på känn att det finns en fin sjal där... Har aldrig handlat där innan, det känns som ett ställe med dålig kvalitet men ändå dyrt, och med en mamma som är sömmerska så är det en fullständigt otänkbar kombination, men om man inte säger något till mamma så... :)

På fredag blir det en bra dag och starten på mitt nya hälsosamma och underbara liv! Mer om det senare...

Watch out! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0