What a beautiful day...


Var en snabb sväng förbi Lilla Änggården innan mamma körde mig hem till henne för ge mig lite mat och pyssla om mig. Det är så fint där alltså, riktigt pitoreskt!

Imorgon fyller min T år så imorgon hoppas jag på en fin dag med mycket fågelkvitter och sol, trots att han nog får sitta kvar på jobbet till sent... Men han kan ju kolla ut genom fönstret då och då! :)

Nu ska jag sitta här en stund. Kolla Facebook, läsa lite bloggar och sen kanske kolla lite på tv tills T kommer hem. Har fortfarande ont i halsen, men känner mig mycket piggare, så imorgon blir det jobb igen. Ska bli ganska skönt att komma ut och se lite folk och leva ett normalt liv. Det här inlåsta livet är inte riktigt min grej alltså... :)

Vad har du gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0