Godmorgon!

Jag sitter här och har precis ätit frukost, T var tvungen att nästan tvinga upp mig för att jag överhuvudtaget skulle ta tag i dagen. Vet inte vad det är, men jag kan sova hur mycket som helst. Är som värsta tonåringen ju...

Nu ska jag iallafall (när jag är klar) iväg och ta bort mina naglar. De bara spricker hela tiden. Är så jäkla trött på det. Jag tror jag sitter och knapprar på datorn för mycket. Så nu blir det alltså mina egna naglar istället.

Sen är det föreläsning i två timmar. Sen hem igen. Packa för helgen. Sen iväg och jobba och sen hem till mamma. Pust alltså... Nej, men det blir säkert mysigt. Fördelen är att jag kan hinna plugga en hel del. Hoppas jag... :)

Drömde att jag drack cola light inatt och när jag hade druckit upp så kom jag på att jag inte skulle dricka mer cola light och fick jätteångest över det. Men så var det en dröm! :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! vad gullig du är =)

kram!

2008-10-03 @ 09:14:53
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0