Inatt och Idag

Jag är för rolig... Somnade kl 23 igår och vaknade kl 12 idag. Sömn på 13 timmar typ... Jaja

Idag ska jag pyssla här hemma. Ska fixa grinden åt lilla Victor, påbörja målandet av en stol, plocka iordning, städa badrummet, ta en höstpromenad, skriva brev och lite annat smått och gott.

Inatt drömde jag en hemsk mardröm, vaknade av att jag grät fast utan tårar. Var tvungen att krypa långt långt in under T´s täcke för att det ens skulle kännas en gnutta bättre.
Drömde att han inte älskade mig längre, att han helt plötsligt hade träffat en annan som han påstod sig älska. Jag försökte förklara för honom att det ju är han och jag men han bara viftade bort mig. Jag grät och grät och kände den där hopplösheten i mig. Att vad jag än gör spelar ingen roll. Han älskar mig inte ändå.
Usch vad hemskt det var, och jag känner fortfarande den där lilla taggen i mig trots att jag vet att det var en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0