Kloka Ord

"Smuts är i grund och botten substans på fel ställe"
- Douglas, 1966

Träffade mig mitt i prick. Smuts är alltså inget farligt utan bara lite felplacerat krafs :)
Jag behövde få ursäkta mig för att det känns så äckligt här hemma. Jag hinner verkligen inte städa längre. Eller så här är det på riktigt: jag varken hinner eller har lust.
Vet inte vad som hänt mig, jag har alltid varit så hysteriskt galen att jag alltid måste veta att jag kan slicka golvet utan att få i mig en massa äckligt. Men jag har liksom inte det behovet längre.
Jag är nästan på väg till att tycka att det skulle vara ok att ha en städerska (om jag hade haft råd). Innan hade jag vägrat något sånt, hur ska jag liksom kunna veta hur rent det är när jag inte gjort det själv... Men nu känner jag att det bara skulle varit jäkligt gött att slippa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0