Sovrummet är belamrat

Sovrummet är knökfullt med grejer nu, allt från vardagsrummet är här inne för idag har det målats där :) T och hans mamma har gjort det medans jag varit och pluggat. Underbart att slippa den hemska gula tapeten. Imorgon ska vi försöka hinna måla igen och förhoppningsvis räcker det, det är ju trots allt bara grundmålning denna gången med vanlig vit färg.

I veckan när det är färdigmålat ska vi försöka piffa upp parketten med parkettpolish och gå runt i en massa butiker och kolla på soffa. Efter målningen med det vita nu är det bara roliga saker kvar!

Så fort jag hittat min kamera i röran ska jag fota vardagsrummet. Ett helt annat rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0