Tack För Viruset Älskling

Eftersom min älskade pojkvän smittade mig med virus - i datorn -  och det inte försvinner med antivisrus och diverse hokuspokus så ska jag nu formatera den. Den är såpass ny så jag har inget av värde i den som inte finns på andra ställen.

Igår klurade jag som sjutton på hur man skulle göra. Det är nämligen så att recoveryskivan finns på en partition på hårddisken. Snåljåparna brände inte ut den själva. Så nu fick jag ringa supporten och det visade sig att jag måste bränna ut den själv. Jaja, det är lugnt, but why liksom...

Så nu väntar jag på det. Vill använda datorn när jag pluggar och T´s dator som jag skriver på nu tycker jag har ett hårt och konstigt tangentbord... :) Nu plingade det till så nu får jag nog jobba lite med min dator. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0