Den Första September


Har på mig nytt linne och ny tröja från H&M, gammal kjol från H&M
och kinesiskt lyckoarmband. Lyckan är total :)


Idag skiner solen, det är första dagen i skolan och jag känner mig allmänt pigg och pepp på livet. Kursen verkar kul och jag är faktiskt lite sugen på attt gå ut på gården med en kopp thé och sätta mig och kolla igenom boken och förbereda mig inför morgondagens föreläsningar.

På vägen hem gick jag förbi H&M och köpte lite underkläder, råkade bli en tröja och ett linne också. Jag är verkligen helt förtjust i ljusaprikosrosa och ljus nougat...
Längtar förskräckligt efter T, vill bara hålla honom i mina armar, eller öh, han kanske får hålla mig i sina armar, och pussa pussa pussa.

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt med pepp! Men vart är T då?

2008-09-01 @ 18:46:33
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0