Halledudanedå

Gud, vad fräsch man känner sig efter lite fysisk aktivitet! Nja, jag måste faktiskt försvara mig med att jag cyklar till och från skolan varje dag, jag tar inte spårvagnen, men ändå... Efter yogan gick jag och solade. Vilken skillnad det blir. Jag blev varken smalare eller muskligare eller speciellt mycket brunare av mina aktiviteter men det är själva känslan!

När jag hade varit hemma ett tag så plingade det på dörren och det var papi som kom på besök. Han mätte lite dörrar, snackade lite och smakade på mitt nya kaktus och apelsinthé.

Jag älskar besök! Blir ännu mysigare sen när vi har soffa och sånt så man kan sitta lite mjukt med. Men papi nöjde sig med våra pinnstolar. Han är bra min papi! :)

Kommentarer
Postat av: anna

Det låter som en riktig mysdag! Men du gillar väl inte te? Hmm.



Vi får försöka komma på besök snart med!

2008-09-11 @ 21:39:52
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0