Slå Mig Inte Snälla

Dagen har gått och tentan är förbi. Får väl hoppas att det inte blir nån omtenta bara, men det är i så fall ganska ok. Det är en ganska så rolig kurs - Strategisk Marknadsplanering.

Efter tentan åkte jag till mamma och hennes nyopererade knä. Usch vad ont hon har. Tycker synd om henne. När jag åkte var hon pigg igen, men då var hon å andra sidan fullproppad med morfin... Stackare. Att ett knä kan göra så förbannat ont alltså, men de har ju i och för sig sågat i benet och borrat fast skruvar och satt fast nån plastgrej och så.

Nu har jag som nog halva svenska folket kollat på Desperate Housewives. Måste nog - slå mig inte nu - men måste nog såga det lite. Det blir lite sämre och sämre...
Den där äckliga lilla Kayla alltså, usch, och Edie och katten, katten var nog läskigast! Såg ni ögonen...

Imorgon är en ledig dag mellan två kurser så då ska jag vara hemma här och plocka i ordning lite, så smånigom ska vi ju måla om här och då kan det vara skönt om det är ordning i kartongerna. Träna core på dagen ska jag med. Ska vara riktigt duktig.

Sen så är det en ganska så stor dag imorgon med... Imorgon ska jag dra ut mina taggar! Lika bra att bara göra det, ingen idé att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0