Som Tuggummi

Idag är en sån där segdag. Har du också såna?
När det känns som huvudet väger 5 kg, benen är fyllda med kladdigt tuggummi och håret känns smutsigt och konstigt...

Men jag ska försöka vända på det, ska duscha nu, sminka mig, ta en promenad med Aina och lämna lite grejer som stått i hallen länge nu för att det ska iväg. Irriterar mig på mig själv när jag inte gör saker, kliver över istället för att ta tag i det.

I eftermiddag ska jag på fotvård och sen ska jag jobba. I helgen jobbar jag inget och det ska bli riktigt skönt. Vi behöver få mysa lite. Vi har försökt kolla på 27 dresses 3 kvällar i rad nu, men antingen har inte T haft tid eller så har jag varit så trött så ögonen har gått i kors. Kan inte lova att jag orkar kolla ikväll när jag kommer hem, jag skulle tippa på att jag kommer hem vid 00-tiden.

Men kanske imorgon - varför inte ligga kvar i sängen, äta frukost där och ligga och kolla på film? Det låter ju faktiskt hur mysigt som helst... Det ska jag föreslå till min prins!

Vad gör du?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tror att huvudet väger typ 5 kg i verkligheten. När jag gjorde halkan fick vi känna på ett låtsashuvud och det var jättetungt!

2008-09-19 @ 23:31:59
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0