Lust och Ork

Allt i livet händer inte av sig självt, man måste vilja och man måste orka och man måste göra en massa för att få en massa gjort. När ingredienserna inte finns där så blir det så att man måste välja vart man vill lägga sitt krut någonstans. Jag valde att lägga det någon annanstans än i just bloggen. Men nu börjar energin att strömma till igen så jag vågar mig hit en liten sväng ;)

För några veckor sedan var jag på begravning. Det var en gammal vän som jag inte träffat på nästan 15 år som begravdes men trots att vi inte setts på så länge så kände jag att jag var tvungen att symbolisera den tiden i hennes liv med. Den tiden var grymt viktig. Man formades som människa och person. Man uppfostrade och tog hand om varandra och man klarade sig mer och mer ensamma utan föräldrarna. Jag valde att göra min krans själv. Det kändes bra att göra det på något sätt.


Vita rosor och Brudslöja på en krans av grön mossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0