If You Can Dream It, You Can Do It

Nu är jag nyss hemkommen från en entreprenörsinspirationskväll för unga kvinnor med Venture Cup.
Så här taggad, sugen, inspirerad, glad, pirrig och förväntansfull var det längesedan jag var!
Jag vill bara köra igång nu trots att det känns jäkligt läskigt samtidigt. Men jag kör förmodligen igång väldigt snart. Jag ska vara med i Venture Cup´s tävling där det första delmomentet - min affärsidé - ska vara inne den 4 November. Så det är bara att sätta igång och plita ihop något.

If you can dream it, you can do it...

Kommentarer
Postat av: anna

Vad häftigt :) Jag tror att du kommer vinna!

2008-10-09 @ 23:14:53
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0