Den Tjugoförsta Augusti Tvåtusenåtta


Idag börjar jag sent, så jävla skönt. Inatt sov jag verkligen som en stock, tror ärligt talat jag aldrig sovit så djupt. Skönt, men jag kände mig helt bakis och groggy när jag vaknade. Som den underbara flickvän jag är gick jag iallafall upp tidigt trots min enroma sovmorgon och åt frukost med T.
Idag har jag ringt en massa vuxensamtal till CSN,  hyresvärden och vårdcentralen. Det är såna samtal jag annars skjuter på så jag är riktigt nöjd med mig själv :)
Nu ska jag trippa hem mot en kompis, skvallra lite, kanske dricka lite thé och så... Sen vid 15 är det off to work!

Kommentarer
Postat av: Anna

I löv the chinos!



Men du, det är ju omtenta :S

2008-08-21 @ 14:05:32
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0