Måleri Målera


Gick raka vägen hem efter jobbet för att fixa lite hemma. Alla våra grejer är fortfarande upp och ner och hit och dit. Men det slutar med att jag bara bär runt på kartonger utan att egentligen få nån kartong flyttad till något vettigt ställe. Men idag har jag åtminstone lyckats samla en stor hög på vardagsrumsgolvet som ska upp på vinden.

Hjälper kanske inte att T dessutom fått för sig att han ska bli cykelmekare... Halva golvet i vardagsrummet upptas nu av en uppochnervänd cykel utan hjul, kedja och styre.

I helgen hoppas jag iallafall på krafttag från oss båda, hoppas att vi kan måla kök och sovrum då och åka iväg och köpa en säng.
Köket skall bli vitt med en svartgrå fondvägg och sovrummet ska få en grafitgrå fondvägg. Vardagsrummet får nog bli lite färggladare tror jag.
Ska fota som sjutton när allt är klart, kanske till och med under tidens gång. Jag är riktigt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0