Long Time No See

Det var vääldigt längesen jag skrev här. Har inte haft varken lust eller tid eller nåt att ens skriva. Den sista tiden har lägenheten fått mycket tid, men det känns knappt som att det händer nåt här. Och två jäkla prov som alla på jobbet måste göra. Det är finansinspektionen som har bestämt att alla som jobbar på bank måste genomgå en certifiering vilket avslutas i två ganska så svåra prov. Jag gjorde båda igår, men klarade inget av dem. Men jag hade inte lagt speciellt mycket tid på det plus att de är svåra.

Idag ska jag och T´s mamma åka till Borås och hämta tapeter som förmodligen ska inkomma, annars så blir det inga tapeter innan jul. Jag är riktigt besviken över det isåfall. Men det är ingen idé att ta ut sorgen i förskott.

Nu ska jag ta en promenad in till stan, köpa scartkabel och gå hem till svärmor för att så småningom bege oss mot Borås. Borås är ju ett tygmekka så vi ska passa på att kolla lite. Har ju letat hela hösten efter tyg till sängen, men jag tror att det kommer att sluta med vitt tyg nu iallafall.

Återkommer

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det så länge? Hade velat träffa dig snart!

2008-12-19 @ 17:51:27
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0