Fina Fina Innergården


Jag har säkert pratat om vår underbara innergård som vi bor på här i ettan. Det är faktiskt lite sorgligt att lämna den. Den här lägenheten var min först egna lägenhet, och den kommer jag ju alltid att minnas. Det är ju nåt speciellt med ens första lägenhet, den symboliserar ju de första stegen mot självständighet och vuxenlivet.

Gården som hör till den nya lägenheten är fin den också, men finare än denna gården vi bor på nu är svår att hitta. I vårt områden finns det gott om fina innergårdar, men denna är helt klart en av de finaste jag sett.

Nu ska jag ta mig ut på gården med en cola light, sätta mig i skuggan och dåsa. Cykelturen hem från jobbet tog musten ur mig. Om ett tag ska jag cykla bortåt mot ett av våra kända kaféer här, möta T och hans arbetskompis, fira in semestern och lyssna på lite musik :)

Fönstret som är vidöppet på en av bilderna är vårat köksfönster :)

Hur ser det ut utanför dina fönster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0