Heart

Nu har jag kommit hem efter en superbehandling av mina naglar som vanligt. Älskar känslan när de är alldeles nya, glansiga och perfekta!


Nu är det Gothia Cup här i stan, och bor man nära en skola som jag gör så innebär det diverse saker...

* Man inser att man är ett år äldre än förra året. Förra året visslade småkillarna när jag gick förbi, nu verkar de tycka jag är för gammal, för nu visslas det faan inte längre... Men å andra sidan, nu är jag 28 och redan förra året var det en stor komplimang att de visslade. :)

* Spårvagnen på väg hem från stan är proppfull med ungdomar i träningskläder och badtofflor som stinker svett. Jag höll på att få andnöd på vägen hem...


Nu däremot bara måste jag visa mitt nyaste smycke som jag hittade häromdagen. Ett berlockhjärta från Pearls For Girls. Just love it...

Ikväll kilar jag nog över min otoligt fina innergård till min kära vän och dricker lite rött blåbärsthé har jag tänkt mig. Ska nog passa på att fota den (gården) nu när den är så fin. Den är iof sig alltid fin, men nu på sommaren är den verkligen outstanding!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för hjälpen =)

2008-07-15 @ 18:31:15
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0