Något att Bita i


Nu har jag att göra... Usch vad äckligt... Något som jag dessutom hatar att göra. Att diska... Sedan är det tvättid som gäller så det är bara att bita i det sura äpplet och sätta igång.
Kanske kan ta ett afterpicture så jag får något att jobba för :)

Har inte hjärta att spara disken till T. Det brukar vara han som diskar och lagar mat och jag som städar och tvättar, men nu jobbar han så mycket, stackarn. Igår jobbade han i 16 timmar... Min lilla plutt! ♥

Vad gör du för roligt idag?

Kommentarer
Postat av: Hanin

JA! Jättesöta!

2008-07-16 @ 14:31:33
URL: http://haninekung.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jätte fin blogg! :'D

2008-07-16 @ 14:33:57
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: leia

hihi....här är det jag som står för hushållsarbetet....förutom matlagningen...det vägrar jag. Men så är det A som jobbar....



kram maja

Postat av: 9588

Är det panasonic-batteri-tävlings-priser som jag skymtar ;)

Dem har vi alla hehe

2008-07-18 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0