Outletdag


Idag blir det en outlet utanför stan. Hoppas hoppas att de har några bra aerobicsskor där. Det är helt utplockat överallt, det kommer in nytt om några veckor, men jag vill träna nu...

Ännu en dag med myskläder på känns det som. För det är verkligen mysväder idag med. Fast jag gillar det... :)

Ska kila iväg senare och gå på bandet. En sak som jag faktiskt inte testat innan för att det känns så fjantigt att gå inne när man kan gå ute. Men jag som älskar att promenera, och dessutom snabbt upptäckte att på ett band kan man gå betydligt mycket snabbare än ute i det fria. Går man på i den takten ute slår man väl ihjäl sig, minsta lilla sten och jag hade snubblat kändes det som. Men så skönt var det, svetten bara rann! :)

Ska vara hemma från jobbet nästa vecka också, så då kan jag träna mycket. Sedan är det bara en vecka, och sen så är det två veckors semester! Jag och T hoppas på dunderfint väder här hemma då så att det blir billigt för oss att åka iväg nånstans. Vi vill bara få se något annat än dessa väggar just nu...

Har du semester?

Kommentarer
Postat av: jp

sv. Tack så jätte mycket =)



ja jag har semester nu, men det händer inte särskilt mycket på min semester hehe. men om två veckor ska jag resa utomlands eller inom sverige får se :)

Kram!

2008-07-13 @ 10:44:07
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0