Tyken Vovve


Foto: Min T

Min T han är en fena på att fota. Herbert tror jag denna lilla vovven hette. Han satt snällt och lyssnade på en av min systers spelningar med sin husse. Efter spelningen trippade han glatt fram till syster och pussade och kramade henne. Han tyckte nog att hon var himlans bra tror jag.
 Han ser riktigt tyken ut som det heter på göteborgska, men jag tror faktiskt att han är ganska snäll. Kanske bara var tvungen att se lite tuff och aggressiv ut när T tryckte upp kameran i nyllet på honom... :)

Kommentarer
Postat av: Satu

Vilken underbar bild!

Fina bilder här både av dig o T :)

Ha en underbar dag!

2008-07-30 @ 11:24:21
URL: http://knape.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0