Underbart!



Idag är det strålande sol!
Det firar jag genom att sluta tidigt (16.15) och cykla raka vägen hem och tvätta! :)
Spelar inte speciellt stor roll, jag är faktiskt på ett sprudlande humör ändå idag. Vet inte varför.
Kanske var det den underbara lukten och den underbara värmen och ljuset som jag möttes av när jag trampade på hemåt. Trots motvinden...

Att bo i en hamnstad är så underbart! Lukten är (ibland) underbar. Lukten av hav! Speciellt när det blir varmt. Ibland blir det ju en lukt av rutten tång också, men inte idag, idag luktade det bara så där gott!
Så jag tänkte sätta mig på gården med senaste Elle mellan tvättarna efter att jag plockat undan lite här hemma.

Ska bara kränga av mig jeansen som jag satte på mig imorse i tron om att det var kallt... Älskar dem mer och mer, var inte helt övertygad om dem när de var nya, men nu ångrar jag verkligen inte det köpet!
Stör mig lite på att fliken på ena fickan envisas med att peka rätt upp bara... :) Men men..

Vad gör du?

Kommentarer
Postat av: Anna

Shaaake that ass, show me what you got!



Mina kostade 200 kr så det var inte så farligt heller, men om jag hade köpt de andra med hade det plötsligt blivit 500 och egentligen hade jag inte kanske egentligen råd att köpa några alls och ja du vet..

2008-07-23 @ 20:32:58
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0