Vi ska sy och vi ska klippa...


Nu är stygnen borta från min enorma operation! :) Isabell var den bästaste sköterskan man kan tänka sig, kändes inte ens! Hon e helt klart bäst!

Innan stygnen togs bort åkte jag och T en sväng förbi Mediamarkt och där, i en annan affär, hittade jag den, väskan med stort V. Har tittat på den innan, både på hemsidan och i en annan butik, men nu var den där, på rea och allt.
Så det var knappt något tvivel - den fick följa med hem.

Jag var ju faktiskt varit trots allt väldigt duktig när jag opererade (!) bort en leverfläck och även tog bort stygnen utan nästan inga tårar...
Nåt ska man väl få för att man är duktig... Eller hur?

Kommentarer
Postat av: da nurse

Du var världens bästa patient ;)

Väskan var jäätefiiiiin! Vill meee haaa! kan må hända att det finns en i grekland som jag kan få i present haha ;)Det ska börjas i tid:P

Nu ska jag sova så jag kan "nursa" (obs svenskt uttal - nUrrsa) vidare på mina små gamlingar i morgon.

kramis

2008-07-20 @ 22:27:35
Postat av: Anna

Ja klart! Men visa väskan! :)

2008-07-20 @ 22:56:43
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0