Dressed for success... I hope!

Jag har nu slängt iväg en beställning på en riktig sommarklänning på självaste midsommarafton. Väldigt passande!

Det blev klänningen jag spanade på redan häromdagen, fast billigare. Hittade en ganska så identisk på Chicy.se för 189:-

Min erfarenhet av att handla på nätet är grymt bra så jag hoppas att det får fortsätta så. Chicy.se har mycket fina saker så det hade varit kul!

Nej, nu ska jag ta mig en svängom med snabeldraken här hemma innan min och darlings festligheter kickar igång! :)

Kommentarer
Postat av: S

Det gjorde du alldeles rätt, så mycket nytta du kommer få med den!

2008-06-21 @ 12:59:00
URL: http://frifot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0