Godnatt

När jag kom hem nu ikväll var klockan 20.25, jag hade gått förbi Ica och köpt frukt för att göra fruktsallad innan DH. När jag har släpat mig och en tung påse uppför tre trappor inser jag att jag har glömt min nyckel och att T är ute och springer.
När han dök upp klockan 21.56 var jag både ruskigt kissenödig och ruskigt stressad för att hinna med DH.
Jag hann, men någon fruksallad blev det inte. Det får bli imorgon istället.
Nu ska jag krypa ner i sängen tror jag, jag är helst slut efter alla mina promenader i kylan idag.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm, fruktsallad ska jag göra imorgon!

2008-11-30 @ 23:31:44
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0