Stort Besök

I tisdags...

♥ Fick vi hjälp av T´s kompis med att bära upp soffan och sen blev det sushi och öl för honom och T som monterade ihop soffan. Jag stack iväg på ett ärende och när jag kom hem var soffan klar.

♥ Och i soffan låg T på ena sidan och T´s mamma på andra sidan. Hon stannade en stund, pratade lite och så gick hon.

♥ Efter en halvtimme plingade det på dörren, där stod min vän Aina redo att kolla på Desperate Housewives.

♥ Efter bara några minuter plingade det igen på dörren och det var en ganska så nyfunnen jättetrevlig tjej som också var sugen på DH. Visste inte att hon skulle komma men det var jättetrevligt.

♥ Efter ytterligare några minuter plingade det igen och då hade jag verkligen ingen aning om vem det skulle vara, så jag var lite orolig att det var tv-licens-gubbar, men det var sötaste syster!

Summasumarum...
Jag älskar verkligen att få besök! Det är så mysigt! Och jag tillhör dessutom sorten som gillar spontana besök. Såna där besök som sker när folk har vägen förbi.
Så välkommen förbi kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0