Tack För Den, Men Okej Då :)

Godmorgon!
Jag blev utmanad av Anna, den lille skiten, men detta är ju ganska kul så... Man ska skriva ner sju saker om sig själv, konstiga eller okonstiga. Sedan ska man utmana sju andra, men jag utmanar alla som ser detta istället!
Så här ligger det alltså till...


• Jag älskar lukten av skyddsrum, såna där stora som är insprängda i berg med stora gallergrindar. Jag promenerar sakta förbi de och drar djupa andetag och är alldeles till mig.

• När jag var fyra år hoppade jag mellan två stolar hemma i köket, pappa sa till mig att sluta men det gjorde jag naturligtvis inte. Så pappa flyttade den ena stolen, då hoppade jag och bet mig i tungan. Det var med nöd och näppe att tungan satt kvar och fortfarande har jag ett stort ärr rakt över tungan.

• Jag är 28 år och när jag var 18 år, alltså tio år sedan, så hittade jag parfymen Happy från Clinique och blev kär och jag använder den fortfarande. Klarar inte av att byta parfym för då känner jag mig som en alien.

• Jag är livrädd för björnar och ett och ett halvt år i Umeå var en skräck när det kom till att vistas nära lite grönska.

• Jag kan baka världens godaste banankaka.

• Jag har en låt skriven till mig.

•Jag har byggt säkert 50 datorer från scratch.

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt! :D



Nej SÅKLART är din kaka BÄST!

2008-11-05 @ 20:19:15
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0