Dagen Då Jag Fryser


Nu är jag hemma, har bytt om till min mullvadsbruna sammetsdress och är på G. Ska äta lite korvstroganoff som T gjorde igår och sen ska jag sätta igång att skriva rent intervjumaterialet. Vet inte om vi fick ut så mycket av intervjun men det är ju bara att komplettera med telefonsamtal eller mail isåfall.
Innan vi hittade busshållplatsen så irrade vi runt och letade i duggregnet så mina tår är genomfrusna eftersom jag fick den smarta idén om att jag skulle ha ballerinaskor imorse... :) Så nu sitter jag i de mysigaste av de mysigaste sockarna man kan tänka sig. Fick de av T´s mamma, de är randiga med renar på. Jag fick röda och T fick blå. So sweet... :)

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, murveldjursbrun!

2008-09-11 @ 15:15:00
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0