Min Egna Hörna


Här är min egen lilla hörna i sovrummet som är tänkt enbart till plugg. Ingen dator, inget msn, ingen T och helst ingen telefon heller. Trivs riktigt bra här faktiskt :) På ena sidan är ju väggen som jag målade för nån månad sedan och på andra sidan är våra garderober. Så det är liksom en självklar liten plats där för mig.

Vi ska sätta upp en till hylla nån dag i veckan, och så ska jag måla stolen vit. Så även här är det under konstruktion. Precis som i resten av lägenheten...

Nu vet ni, om ni söker mig, finns jag här. Eller, hmmm, borde jag finnas här...

Kommentarer
Postat av: anna

Vad bra med en sån hörna! Det hade jag verkligen behövt med, fast med en mysig fåtölj istället :)

2008-09-29 @ 00:52:08
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0