Örhängen


HIttade ett par söta örhängen på Prickig Katt häromdagen. På framsidan av hjärtat står det Love och på baksidan står det Peace...
Jag brukar normalt hålla mig til silver eller silverfärgat, men nu var jag lite crazy... Kommer från Hultquist

Åt en kycklingsallad som T gjorde häromdagen, när jag åt den då så efter en halvtimme mådde jag jättedåligt, ont i magen, mådde illa, frös och var helt skakig. Jag kopplade inte ihop det med kycklingsalladen utan trodde att jag hade fått maginfluensa eller nåt.
Nu åt jag den igen och efter en halvtimme så satte exakt samma sak igång igen. Så nu ligger den dumma kycklingsalladen i en påse nere i soprummet och skäms...

Kommentarer
Postat av: anna

I like! Man kan tydligen mailshoppa hos dom.. där ska jag kika runt lite.

2008-09-06 @ 16:15:52
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0