Position: Sängliggande


Har intagit position sängliggande medans jag försöker mig på lite studerande. Gosigt, men lite krångligt att balansera boken på knäna medans jag stryker under. Men det funkar och jag trivs bättre här än vid det kalla bordet, jag fryser och mår illa, hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, utan hoppas på att det är något jag har ätit. Är man laktosintolerant kan ju allt hända :)

Snart kommer förhoppningsvis syster yster, så jag kanske ska ta och knalla ner till ica så att det finns nåt mys tills hon kommer. Eller ska hon få nöja sig med en kopp thé...?

Update: Jag får nöja mig själv med en kopp thé, syster yster hann inte komma förbi nu... Men å andra sidan måste jag faktiskt plugga så...

Men visst ser det ganska mysigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0