Vad? Vilken? Hur?

Hittade en sån där "utmaning" och eftersom jag har så förbannat mycket att plugga, städa och annat så måste jag ju liksom göra sånt här... Så håll tillgodo och känn dig utmanad!


Vilken mat äter du ofta?  
Kycklingkorvstroganoff med ris

När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?  
Hmmm, pinsamt, men jag är ju verkligen den ohusliga typen så jag hjälper kanske till med att duka och så... Känner mig verkligen malplacerad när jag är i köket...

Var sitter du helst och bloggar?  
Vid datorn :)

Köper du ofta Triss?  
Jag och T köper nog en i månaden, men under våra tre år så har vi endast vunnit 50:- två gånger och en av de lotterna var en present, så jag vet faktiskt inte varför vi fortsätter. Men eftersom vi aldrig vinner så borde ju våran vinstlott komma iof sig...

Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?  
Prag med min vän Lovisa för snart tio år sedan och Turkiet nu sist med T för att det verkligen var något vi behövde, vi hade det underbarast. Hade nog inte med Turkiet att göra iof sig men...

Vilken TV-kanal tittar du mest på?  
Nu tittar jag inte på tv, vi har inte kopplat in den än, men jag längtar som sjutton efter att koppla in den och slänga sig i en underbart stor mysig soffa!

Klädbutik  
H&M, Monki, Design Only, hmm vad svårt, det blir nog mycket H&M

Inredningsbutik  
Designtorget, Ikea, Mio, Engelska Tapetmagasinet, Bolia, Svenska Hem...

Godis  
Häxvrål, salt, peacemärken

Stad  
Göteborg, Paris, London, Köpenhamn

Dryck  
Pinsamt, men min stora last är ju Cola Light, men annars är det helt klart Friggs röda blåbärsthé

Musik  
Så olika, Sigur Rós är en ny favvis, men sen är jag ju en som diggar dancehall, ragga, reggae, r´n´b, soul, ja mycket...

TV-serie  
Desperate Housewives

Träning  
Pilates, Yoga, Powerwalks, Core

Bakverk   
Nja, kan väl slinka ner, men inte en överdriven favorit

Kaffe  
Nej usch! Thé, rött thé är enda vuxendrickan jag gillar! Förutom vin förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0