Bästa

Låtarna 2008
Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck och Miss Li
Warwick Avenue - Duffy
Staralfur - Sigur Ros
Sex on Fire - Kings of Leon

Egna gärningen 2008
När jag den 9 Oktober bestämde mig för att delta i Venture Cup. Mer inspiration får man leta efter. Efter den dagen har det bara bubblat i mitt huvud av idéer. För att lyckas fånga och bevara alla idéer så går jag numera alltid omkring med en bok i väskan där jag kan skriva ner alla idéer innan de försvinner.

Bilden 2008


Hahaha, typiskt oss, mig och T

Drycken 2008
Detta året lärde jag mig att dricka thé. Eller rättare sagt, jag smakade på rött thé och insåg att det inte smakade vatten och gräs som andra théer utan att det faktiskt var gott! Friggs röda blåbärsthé har blivit favoriten trots att det finns många goda.

Köpen 2008
Min ljusbruna väska från Saga af Götheborg. Hade spanat in den länge men inte riktigt känt att jag haft riktigt råd. Men så låg den där framför mig med en röd lapp på sig. Var bara tvungen. T fick betala och jag var lycklig!

Stoltheten 2008

Den 12 Oktober blev jag gudmor till söta Lukas.

2008
Vi fick den fina lägenheten som jag verkligen älskar! Det tar tid att inreda men förr eller senare är det ju gjort och då har det ju dessutom blivit som vi vill ha det. Helger och kvällar hamras och bankas det och är vi inte hemma är vi på Ikea eller så kollar vi på tapeter. Kommer nog nästan bli lite tomt i våra liv när det är klart :)

Julklappen 2008
Fick jag av T, en bok om Dolly Parton

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag börjar faktiskt känna lite blogglust nu, så räkna med att få se mig lite mer här iaf.



Förstår att det blev årets bild :) Vackert!

2009-01-18 @ 17:58:41
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0