Update Bedroom


Sovrummet har jag nästan enbart gjort själv. Jag har ju målat en grafitfrå fondvägg och målat listerna vita. Än så länge sitter det fortfarande tejp runt för jag ska strax måla sista lagret.
Att måla listerna vita från att ha varit träfärgade gjorde en sån enorm skillnad, en väldigt enkel sak som verkligen lyfte hela rummet.

Nu funderar jag på att fortsätta att måla. Resterande väggar som är vita, vilket de var när vi flyttade in är inte speciellt håliga, men smutsiga och det är märken lite här och där. Det stör mig verkligen och det hade ju varit skönt att få ett rum helt perfekt innan man tar tag i nästa. Får se vad T tycker om det. Gör man det poppar ju frågan "ska vi ta taket då också...?" upp... Och det vet jag verkligen inte om jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0