Måla 1


Nu är det nästan äntligen måndag! Jag är nämligen ledig hela veckan och nästa måndag börjar skolan.

Igår målade vi hela dagen. Köket två varv och sovrummet ett varv. Så jag ska bara kila ner i tvättstugan snart och sen ska jag sätta igång och förhoppningsvis måla det sista lagret inne i sovrummet.
I köket blir det vitt med en svart fondvägg, en sån där man kan rita på. Griffeltavlefärg.
I sovrummet blir det en graftigrå fondvägg som är på bilden. Är det inte underbart att ha parkett i både sovrum, vardagsrum och hall? I love it!
Ska ta lite mer bilder under tidens gång. Roligt att ha faktiskt så man kan kolla tillbaka.

Ikväll när T slutar jobbet så ska vi åka till Bauhaus och köpa golv. Har hittat ett jättebilligt schackrutigt golv där som är lätt att sätta dit själva. Just nu har vi en ljusblå sliten linoliummatta i köket. Not nice... Det blir det foton på med... :)

Vädret här i Göteborg är grymt idag! Vill egentligen bara ut, sitta i en solstol och läsa min bok. Så det är bäst att snabba på så man hinner det med!

Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, COOLT med en griffelvägg.. men tänk när ni har fester.. kommer bli helt crazy!

2008-08-25 @ 14:07:32
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0