My Day So Far

Hur ska jag klara mig ikväll... Var hos optikern idag och de kidnappade mina glasögon för att byta glas i dem. Min syn hade försämrats från -0.25 till -1.25. En aning skillnad...
Och ikväll är det Desperate Housewives... Jag får helt enkelt sitta slickad vid tv:n när det är DH och sitta i soffan under reklamen...

Efter optikern så följde jag med T´s mamma till hennes väninnas utförsäljning av kläder, smycken och sånt. Hon är grossist för bland andra Prickig katt och Nelly.com så det fanns lite godbitar att rota bland. Bland annat hittade jag en jättefin kimono från Claire.dk och julklappar till både mams och syster och en sjal till mig.

Wedins Outlet vid Valand på vägen hem köpte jag ett par lite småcoola skor och en kuvertväska. Får se hur de känns, i värsta fall får de väl ligga i garderoben tills jag känner mig redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0