Hej Tjolahopp!

Hej Tjolahopp!

Nu är jag hemma hos mamma. Hon sover nu så jag passar på att blogga lite. Den här helgen har verkligen gått fort. Igår åkte jag och T och storhandlade åt oss själva och åt mamma och sen körde han mig direkt till jobbet. Där slutade jag 23.15 och då gick jag raka vägen till sängen/bäddsoffan här hos mamma.

Idag ska jag få åka hem :) Nej, men ärligt så har vi det ganska mysigt här, mamma och jag, men jag är en liten fjant så jag längtar efter min T...
Jag har fått en to-do-lista av mamma som ska vara klar innan jag åker hem. Den innefattar bland annat att gå upp på vinden med lite grejer, plocka ut allt från hallen för imorgon kommer det en golvläggare och att dammsuga. Sen ska jag naturligtvis diska och laga mat också. Det där med att laga mat ska bli intressant. Eller kanske inte, det blir rätten det alltid blir när jag ska laga mat - Korvstroganoff!

Naglarna är förresten borta nu, fy faan vad jobbigt det är, naglarna är jätteömma och tunna. Men men, de växer ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0