Vad Gör Du?

Nu är jag vaken, har varit nere i tvättstugan med tvätt och ska börja städa här lite smått. Dagen kommer bli ganska späckad med diverse aktiviteter.
Det ska ätas bullar hemma hos mitt blivande gudbarn (jag och gudfar ska träna på att hålla honom utana att tappa honom ), tvättas som sagt, städas, köpas doppresent (what liksom...) och påbörja min affärsidé. Sen hade det ju varit bra om jag kunde plugga lite med men det tror jag att jag kan glömma... Ikväll/inatt är det Kulturnatta vilket betyder att jag och T hade tänkt att gå ut och vara lite kulturella.
Själva affärsidén har jag ju i huvudet. Det gäller ju bara att plita ner den på papper och få det att låta trovärdigt och bra :)

Kommentarer
Postat av: anna

Jag hade tänkt mig att jag skulle läsa ut sådär 2 pluggböcker i helgen men det kan jag nog glömma med :S

2008-10-11 @ 15:43:43
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0