Veckoplanering

När jag läste på Komvux så gjorde jag varje vecka ett studieschema där jag tog med jobb, plugg, träning och fri lek. Var faktiskt en ganska bra grej som jag inte riktigt fattar varför jag inte gör längre. Därför sitter jag nu och planerar upp min tid.
De sista veckorna har jag fullständigt förlitat mig på min kalender, för annars glömmer jag bara allt i all stress.
Resten av denna veckas planering ser ut följande...

Denna veckas mål: Läsa två artiklar, Ikea, jobba, träffa syster, tvätta

Fredag       9-12 Seminarium, 12-14 Lunch och promenad, 14-16 Tvätt och städning, 16-17.30 Studera, 18-22 Jobba
Lördag       10-13 Plugg, 13-15 Lunch, 15-21 Träffa syster
Söndag      10-16 Ikea, 16-21 Plugg

Kommentarer
Postat av: anna

Fri lek.. eller nej det var HOPP och lek man fick lära hundarna på valpkursen ;)

2008-10-24 @ 20:58:23
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0