J, A, G, Ä, L, S, K, R, D och I


På vägen hem cyklade jag förbi Hemköp för att köpa lite smått. Hittade ett kexpaket med bokstäverna J, A, G, Ä, L, S, K, R, D och I. Jag la paketet på T´s sida av sängen. Får se hur länge det ligger där innan han märker den :)

Nu sitter jag i köket och ska skriva rent lite frågor inför en företagsintervju om dess marknadsstrategi imorgon. Är lite nervös, tänk om hon snackar en massa fackspråk som jag inte fattar eller om jag ställer dumma frågor...  Hehe, blir alltid sån här och efteråt så tycker man att det var väl inget...
Nån som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: anna

Vad sött av dig!



Jag vill inte till tandläkaren imorgon :((

2008-09-09 @ 20:12:16
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0